Vi har signert en ny samarbeidsavtale med Kristiansund Ballklubb for inneværende år. Eliteserien er i gang, og allerede i morgen er KNH rundens SoMe-sponsor.

– Vi er stolte av KBK og det de har fått til. Klubben er en av de viktigste merkevarene vi har på Nordmøre, og vi er glade for å kunne støtte klubben i satsingen videre. KBK har hatt en samlende effekt for Nordmøre, og jeg mener at vi kan trekke paralleller til det havneselskapet har fått til, sier havnefogd Knut Mostad.
KNH er et havnesamarbeid mellom ti kommuner på Nordvestlandet og Trøndelag.

Avhengige av støtte
2020 var et spesielt år for de fleste. På banen var KBK fremgangsrike, men Covid-19 bidro også til økonomiske utfordringer grunnet betydelige reduksjoner i kampdagsinntekter. For å kunne fortsette satsingen i Eliteserien er klubben avhengig av gode samarbeidspartnere.

– KNH ønsker å være en viktig, synlig og positiv aktør i samfunnet vi er en del av. Derfor er vi opptatt av å bidra på arenaer også utenom den daglige havnevirksomheten. Sponsing av KBK sammenfaller godt med dette, sier Mostad.

Markedskonsulent Frank Nilsson i Kristiansund Ballklubb er fornøyd med avtalen.

– Vi ønsker KNH velkommen som samarbeidspartner nok en sesong, og ser frem til gjensidig nytte av samarbeidet, sier Nilsson.

Som SoMe-sponsor for onsdagens kamp mot Bodø/Glimt vil KNH bli profilert både i sosiale medier og over speakeranlegget. KNHs skiltreklame er plassert like ved hjørneflagget ved Abyss-tribunens nedre felt.

– Så nå håper vi på mange cornere fremover, sier Mostad med et lurt smil.

Markedskonsulent Frank Nilsson i KBK og havnefogd Knut Mostad i KNH sjekker forholdene på KBK-banen foran kampen mot Bodø/Glimt.

 

 

 

 

 

Liker du det du leser?

Del det med dine venner da vel!